sobota, 7 lutego 2015

Pure heart

Biorę udział w Wyzwaniu Walentynkowym u Danutki.
Zadaniem w tym wyzwaniu było stworzenie serca w 3D w kolorze innym niż czerwony.
Na początku pomyślałam sobie o kolorze zielonym - kolorze nadziei. I już prawie zielone serduszko było gotowe. Wtedy pomyślałam o swoich dzieciach, które tak poprostu z czystego serca, bez żadnych podtekstów podchodzą i mówią "kocham cię!".Wtedy sobie pomyślałam ,że moje serduszko jeżeli nie może być czerwone to będzie białe.
Zrobiłam je metodą Cubic RAW z koralików Toho Opaque White 11/0 oraz PFG Starlight 11/0. Mam nadzieję,że i Wam się spodoba.


serduszko,koraliki,cubic raw

I banerek do wyzwania


42 komentarze:

  1. Te fachowe określenia kompletnie mi nic nie mówią , ale koralikowe Pani z pewnoscią wiedza o co chodzi. Ja tu tylko widzę przepiekny serduszkowy wisirek i to mi w zupełności wystarczy.
    Życze powodzenie w głosowaniu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności !!! Zawsze podziwiam takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bardzo, bardzo mi się podoba pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serce zrobiłaś,bardzo mi się podoba chociaż sama biżuterii nie noszę oprócz obrączki i szczególnych okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,zawsze podziwiam jak ktoś umie tak pięknie te koraliki "motać"

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze serduszko, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wisiorek,w bieli wygląda super.Nawet sobie przybliżyłam bardziej i dopiero widać jego piękno jeszcze bardziej.Życzę powodzenia w zabawie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne serduszko:) takie delikatne...subtelne...

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja podpisuję się pod tym co na ten temat powiedziała moja córcia patrząc na serduszko - "Jest cudowne!!!":)
    ...I takie chcę";) Dodam tylko, że jest subtelne i pięknie wygląda w bieli i złocie. A fakt faktem w przybliżeniu widać całe jego piękno.
    Życzę powodzenia:) Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu ja też nie znam tych fachowych nazw ,ale zgadzam się z tobą to naprawdę śliczne serduszko i bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieziemskie serducho i bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serduszko, delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne, aż słów brak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękne i kolor idealnie pasuje:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny i elegancki wisior! Wybór koloru był niezwykle trafiony!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne to serduszko :) Takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szacunek. podziw dla twojej precyzji i cierpliwości oczu

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne i jakie eleganckie :)
    Pozdrawiamy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszko wygląda bosko! Jak dla mnie idealne :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi Bogusiu ,że Ci się podoba

      Usuń
  21. Jest zachwycające! Baaardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudne! Ogromnie mis ie podoba, zreszta bialy to moj ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piekne.I to, że nie jest czerwone, bardzo, bardzo mu służy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, takie delikatniutkie, i slicznie się prezentuje. Takie nosić to jest coś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne! takie delikatne, urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Delikatne i piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba i chętnie bym takie nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne- proste i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie delikatne i bardzo eleganckie serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne serduszko, chętnie bym takie widziała u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję wszystkim za miłe słowa,są dla mnie bardzo wspierające w tym co robię. Cieszy mnie bardzo ,że są ludzie,którym podoba się to co tworzę,Dziękuje Wam moi mili z całego serca za wszystkie komentarze jakie u mnie zostawiacie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...