piątek, 17 czerwca 2016

Kryształowy naszyjnik



Dzisiaj przedstawiam Wam naszyjnik, który wykonałam  z kryształów fasetowanych oraz Rivoli Swarovskiego w kolorze Smoky Quartz. Wszystkie kryształki oprawione w koraliki Toho w rozmiarze 15/0 w kolorze PFG Starlight oraz 11/0 w kolorze Opaque Pastel Frosted Shrimp. Jest bardzo delikatny a jednocześnie dość "wyrazisty". W trakcie dorabiania jest jeszcze bransoletka i mam nadzieję,że już niedługo będę mogła pokazać wam cały zestaw.
Chciałabym Was także poinformować,że za jakiś czas pojawi się szczególny wpis. Ci,którzy do mnie zaglądają wiedzą,że mijają mi już dwa lata od pierwszego wpisu na blogu. Aktualnie jestem w trakcie tworzenia nagrody - niespodzianki dla osoby,która zechce wziąć udział w urodzinowym candy. Na razie pozdrawiam Was serdecznie... i wracam do pracy:)



naszyjnik z kryształkami z koralików

4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...