wtorek, 28 czerwca 2016

Drugie urodziny bloga

Kochani moi! Mija drugi rok mojej "twórczości" w związku z tym przygotowałam dla Was zabawę - rozdawajkę. Nagrodą w zabawie są zrobione przeze mnie kolczyki.. Sposób w jaki je zrobiłam, opisałam w poprzednim poście.
Mam nadzieję,że  kolczyki Wam się podobają i że chętnie weźmiecie udział w moim święcie.
Kolczyki prezentują się tak:





Zasady są bardzo proste:
1. Zostaw komentarz pod postem z zabawą
2.Dodaj podlinkowany baner do zabawy na swoim blogu
3. Ten punkt nie jest obowiązkowy ale miło mi będzie jeżeli ktoś zechce zostać obserwatorem mojego bloga.
A to bannerek do zabawy

urodziny bloga,candy,koralikowelove

Zabawa będzie trwała od 30.06.2016 do 31.07.2016  po tym terminie w przeciągu tygodnia ukarze się post ,w którym ogłoszę zwycięzcę. Osoba ta zostanie wyłoniona w drodze losowania (myślę,że tak będzie sprawiedliwie).


1 komentarz:

  1. Oj czyżbym była pierwsza?
    Ustawiam się w kolejce po te piękne kolczyki :)
    i idę się rozejrzeć po Twoim blogu :)
    Gratuluję dwóch latek i życzę kolejnych wielu :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...