sobota, 13 sierpnia 2016

Wyniki urodzinowego candy i bransoletka "skrętasek "

Witajcie! Dawno mnie nie było ale czas najwyższy ogłosić wyniki urodzinowego candy. Zwyciężczynią jest Ania S, która prowadzi bloga Płonące motyle - koniecznie do niej zajrzyjcie. Ania jest zwyciężczynią i (niestety) jedynym uczestnikiem mojej urodzinowej zabawy. Nie wiem czy post z Candy przepadł w czeluściach internetu czy może nikt nie był zainteresowany. Niemniej jednak zwycięzca jest :).
Poza ogłoszeniem wyników chciałabym Wam również zaprezentować bransoletkę, która tylko z pozoru jest zwykłym sznurem szydełkowo - koralikowym. Tutaj inaczej niż w bransoletkach Cellini Spiral skręt nie powstaje w wyniku różnicy wielkości koralików ale jest efektem faktycznego skrętu. Kurs na taką bransoletkę stworzyła Paula Banaszak - znajdziecie go na blogu sklepu Pasart. Bransoletka jest niecodzienna.Ja użyłam koraliki Toho 11/0 w kolorach PFG Starlight i Higher Metallic Iris Olivine. Podoba się?

bransoletka z koralików

bransoletka z koralików

bransoletka z koralików

3 komentarze:

  1. U mnie baner wisiał i wisi ale nie zostawiłam komcia 😞 jak tak wyszło nie wiem, Ani gratuluję z całego serducha
    Bransoletka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jeszcze raz :*
    Oczywiście szkoda, że nikt oprócz mnie się nie zapisał :( może to przez wakacje.
    Bransoletka jest mega! Kolorki piękne :* Patrzyłam na kurs na Pasarcie i przymierzam się do zrobienia takiej bransoletki, ale dopiero po urlopie :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...